11 BEST Kedai Tayar Subang Jaya 2024

Editorial Team

kedai tayar Subang Jaya – Subang Jaya, sebuah bandar yang terletak di Selangor merupakan destinasi utama bagi pembeli tayar yang ingin mendapatkan produk tayar berkualiti tinggi dengan harga yang mampu milik.

Terdapat banyak kedai tayar yang beroperasi di kawasan ini, namun tidak semua dipercayai dapat memberi khidmat pelanggan yang terbaik, terutamanya dalam harga yang berpatutan. Oleh itu, dalam artikel ini, saya telah berjaya menyeleksi 11 kedai tayar Subang Jaya yang terbaik dan paling murah untuk semua jenis kenderaan.

Sebagai seorang pengarang yang sering berada di jalan raya, saya meneliti dan membuat kajian tanpa henti untuk mencari kedai tayar yang terbaik dan murah di kawasan Subang Jaya. Saya berjumpa dengan ramai pengendali kenderaan dan merekam pandangan mereka tentang kedai tayar di Subang Jaya.

Setelah sekian lama, saya secara peribadi melawat setiap kedai tayar yang saya cadangkan dan mendapati bahawa kesemua kedai tayar yang disenaraikan di sini akan dapat menyediakan khidmat yang terbaik dengan harga yang bersesuaian.

Dalam usaha saya menyeleksi kedai tayar terbaik, saya telah memilih kedai yang menyediakan tayar yang berkualiti baik. Saya juga mengambil kira beberapa perkara penting, termasuk harga, kebolehpercayaan kilang, kesesuaian kepada pelanggan, dan pengalaman pelanggan.

Dalam artikel ini, saya memaparkan kedai-kedai tayar pilihan sepanjang tahun ini yang mempunyai reputasi yang baik, gaurnya yang memuaskan dan harga yang terbaik.

Jangan teragak-agak! Pastikan anda simpan senarai kedai tayar Subang Jaya terbaik ini di telefon anda, kerana pada bila-bila masa apabila anda perlukan tukar tayar, senarai ini akan membantu anda membuat keputusan yang memuaskan dan menjimatkan banyak wang.

Baca terus artikel ini untuk mengetahui kedai-kedai tayar paling murah dan terbaik di Subang Jaya yang tidak anda sangka boleh dicapai!

Alamat2092, Persiaran Tujuan, Ss 18, 47500 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 3-5636 5128
Waktu OperasiIsnin: 9:15 PG – 6:00 PTG, Selasa: 9:15 PG – 6:00 PTG, Rabu: 9:15 PG – 6:00 PTG, Khamis: 9:15 PG – 6:00 PTG, Jumaat: 9:15 PG – 6:00 PTG, Sabtu: 9:15 PG – 6:00 PTG, Ahad: 9:15 PG – 4:30 PTG
Google MapsBuka di Google Maps
4.2
Based on 361 reviews

Real Customer Reviews at Lim Tayar Subang Jaya:


Syamimi Syasya- 02:15 03/10/24
Lebihan harga untuk tayar Continental cc7 185/55r16RM300 (Harga Tidak termasuk balancing & alligment)😓 Saya pergi ke kedai tayar lain yang mereka tawarkan harga yang jauh lebih murah + termasuk. penjajaran & pengimbangan. Kecewa😌

MA MY- 09:01 02/19/24
Di subang jayaAda PERKHIDMATAN RFID FITMENT

Xiaozuo Tan- 10:45 11/18/23
Saya suka mutu kerja dan perkhidmatan di sini…Satu-satunya perkara yang saya ingin cadangkan ialah menambah baik masa menunggu bil.Saya pergi ke sana untuk putaran tayar, pengimbangan dan penjajaran, saya meninggalkan kereta saya dan pergi. Selepas 1 jam+ kakitangan mereka menelefon dan mengatakan bahawa kereta itu sudah sedia untuk diambil.Sebab saya meninggalkan kereta saya adalah kerana saya tidak mahu membuang masa saya menunggu di tempat mereka, ada perkara lain untuk dilakukan.Tetapi saya masih perlu menunggu lebih kurang 35 minit sehingga bil siap. Saya faham bahawa terdapat ramai pelanggan dan hanya 1 pentadbir untuk menyediakan bil.Cadangan saya mungkin lain kali tolong sediakan bil sebelum hubungi saya untuk mengambil kereta?Saya pasti akan melawat lagi, dan saya akan menyebut kepada penasihat perkhidmatan, hanya hubungi saya selepas bil siap. Saya nak bayar dan pergi.

Nurulhuda Zulkifli- 10:05 11/18/23
Tan , Beri kami Perkhidmatan & Nasihat yang sangat baik. tolong ibu saya dengan keretanya juga

JOHNSON DING- 09:50 10/23/23
Tayar pancit dan kereta itu berhenti di tepi jalan. Saya mencari kedai anda dalam talian, melihat nombor telefon, dan menelefon sekurang-kurangnya 10 kali, tetapi tiada siapa yang menjawab. Jika nombor telefon salah, sila betulkan. Jika nombor itu betul, pekerja syarikat anda akan mengiringi kedai anda. Kedai yang berdengung tiada sesiapa untuk menjawab panggilan itu. Nasihatkan bos untuk ambil stok.Pekerja anda tidak cukup bagus.Boleh jadi bos tidak cukup bagus dan pekerja tidak ambil peduli. Tiada siapa yang menjawab telefon, jadi saya hanya boleh meneka.

Hidayah Ishak- 03:59 09/24/23
Servis yang pantas dan disyorkan untuk memasang RFID anda dan kakitangan yang sangat mesra..thumbs up!!❤️

Lily Tan- 09:22 09/18/23
Mempunyai pengalaman yang sangat menyenangkan yang disampaikan oleh Crystal - pemasangan RFID olehnya adalah sangat mudah dan lancar. Keseluruhan pengalaman hebat- akan kembali lagi untuk perkhidmatannya yang hebat!

Chandler- 04:33 09/08/23
Servis sangat teruk, RM900 tukar mounting enjin..dan akhirnya tak muat balik penapis udara saya..Saya baru-baru ini bertanya kepada sebuah kedai di PJ tentang pemasangan enjin dan ia hanya berharga RM500 dengan mutu kerja..Buang kedai ni!! Mereka tidak jujur!Tukar exaust pipe berdarah RM150, LAIN HANYA CAJ RM95. AKHIRNYA KAU GUYS DAH TAK IKAT BALIK EXAUST SAYA DENGAN BETUL DAN IA BERGEGAR... TAKKAN SEKALI-KALI PULANG KE KEDAI ANDA, PENIPU!!!

Shahrizat Afzar- 17:27 08/26/23
Kakitangan sangat membantu dan mesra. Pengerjaan adalah baik dan tepat pada masanya. Cajnya agak tinggi daripada purata. Mekanik akan memeriksa segala-galanya dan berunding apa yang perlu dilakukan terlebih dahulu. Pengalaman hebat pasti pergi ke sini lagi.

Chen SY- 11:58 08/26/23
Penyelia Wshop En Too V S & Technician Yuveen membantu & memaklumkan saya tentang perkembangan d pembaikan kereta saya. Walaubagaimanapun saya berharap Lim Tayarnya dapat menambah baik kebersihan kereta pelanggan sebelum diserahkan semula kepada pelanggan...Secara keseluruhannya saya berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan oleh SS18 Lim Tayar....

l yc- 05:09 08/20/23
Perkhidmatan pelanggan yang baik. Saya membawa masuk kereta saya untuk memeriksa bunyi di belakang kereta saya. Juruteknik pergi pandu uji dengan saya dan mendapati hanya penempatan bicu yang tidak baik yang menyebabkan bunyi. Saya tidak dikenakan sebarang bayaran untuk itu dan saya amat menghargainya. Terima kasih tayar lim

Edwin Lau- 09:11 08/19/23
Sangat gembira dengan perkhidmatan luar biasa Lim Tayar! Kepakaran dan nasihat Encik Tan dalam menukar tayar sangat membantu. Cepat, cekap dan profesional. Pengalaman 5 bintang di sekeliling!

pengemar Music melayu- 14:47 08/01/23
RFID... LAYAN YANG BAIK... GADIS CINA SANGAT BAGUS... 👍👍👍

Song Ling Leng- 10:52 07/04/23
Mereka adalah bekas lebih sedikit daripada yang lain tetapi anda tidak akan pernah ditipu dan SOP mereka adalah tepat. Mereka sentiasa mengutamakan pelanggan dan akan menyelesaikan semua rungutan. Sesuai untuk mereka yang mempunyai 0 pengetahuan kereta.

Rachel lim- 14:28 06/17/23
Pergi ke sana untuk menggantikan rfid lama yang dipasang pada lampu hadapan kerana saya memandu Honda city dengan warna vkool jadi wanita di sana memberitahu saya hanya ada 2 tempat untuk tag rfid kereta Honda untuk diletakkan cermin dan lampu depan jadi dia memberitahu saya saya perlu pergi ke kedai aksesori kereta untuk memotong vkool berwarna. Ya, saya pergi ke kedai aksesori dan memberitahu pekerja itu semuanya dan pekerja itu sangat kabur jadi saya melupakannya. Saya pergi ke satu lagi rfid fitment Centre di giant kelana Jaya. Mereka menemui satu tempat iaitu di kawasan bumper untuk mencari tag rfid. Jadi lain kali lebih baik pergi ke Pusat pemasangan rfid yang lebih profesional untuk menyelesaikan tag rfid anda tanpa sebarang kerumitan.

Chang Peng Weng- 07:06 06/15/23
Perkhidmatan yang mesra dan profesional serta tepat pada masanya. Bengkel bersih dan selamat. Yuveen dan Ah Tan sangat membantu. Semoga bermanfaat jika harga dapat ditingkatkan untuk pelanggan setia.

Farah Razimi- 08:56 04/18/23
Buat kerja laju,bagus,harga berpatutan 👍

Ahmad Zul Iskandar Hj Md Sham- 08:05 02/28/23
Datang ke sini untuk membeli n memasang RFID pada hari bekerja. Selesai keseluruhan proses dalam masa kurang daripada 10 minit kerana saya adalah satu-satunya pelanggan. Kali kedua ialah seminggu selepas pada hari Isnin untuk memasang RFID pada kereta isteri. Terdapat seorang lagi pelanggan sebelum kami tetapi pemasangan kami telah disiapkan dengan sangat pantas. Tempat ni juga buat servis tayar, maintainance n repair. Harga bijak tidak pasti

FOO JUN KANG- 08:54 01/30/23
Nasib baik tak ramai orang depan giliran saya, masa menunggu sangat singkat. Penjajaran dilakukan dengan betul dan profesional. Harga juga sangat baik kerana mesin Hunter telah digunakan.

Nisshantini Sugumaran- 04:51 01/20/23
Datang selepas tempoh masa pemasangan RFID mereka dan mereka cukup baik untuk menampung saya. Ms.Geetha sangat membantu dan peramah dan menjalani perkhidmatannya. Terasa selesa

Kok Nget Moi- 01:59 01/20/23
Pergi ke sana untuk pemasangan tag RFID. Semua kakitangan di sana sopan dan mesra. Wanita cantik itu sangat profesional, cekap dan sabar. Ini adalah pengalaman tanpa kerumitan untuk membetulkan teg RFID. Mereka juga menyediakan perkhidmatan penggantian RFID, "pusat sehenti". Tidak perlu membeli dari outlet touch n go yang tidak menyediakan perkhidmatan pemasangan.

OurSage Memoirs- 05:46 01/13/21
Terletak dalam SS18, hanya di selekoh dalam perjalanan ke Sekolah Subang Utama atau Parkway Kopi-tiam.Perkhidmatan yang baik dan kakitangan yang mesra. Penyelia perkhidmatan responsif dan kakitangan penerimaan (Crystal) mengetahui produk dan perkhidmatannya.Kali pertama saya mencubanya kerana saya perlu menukar tayar saya. Menukar 4 tayar @ Interstate. Menaip ulasan ini sementara menunggu kerja selesai. Tahap perkhidmatan setakat ini begitu baik.Mereka mempunyai promosi dalaman dan mereka menerima pembayaran kad kredit dan e-dompet.
js_loader
Alamat11, Jalan USJ 19/4, USJ 19 UEP, 47630 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 12-639 3987
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 7:00 PTG, Selasa: 9:00 PG – 7:00 PTG, Rabu: 9:00 PG – 7:00 PTG, Khamis: 9:00 PG – 7:00 PTG, Jumaat: 9:00 PG – 7:00 PTG, Sabtu: 9:00 PG – 7:00 PTG, Ahad: Tutup
Google MapsBuka di Google Maps
4.7
Based on 83 reviews

Real Customer Reviews at Kota Roda Tayar & Servis USJ Sdn Bhd:


Yeefong So- 08:44 11/28/23
Hasil kerja yang hebat dan harga yang berpatutan. Mereka membantu untuk menyemak masalah yang disebutkan dan mendapati beberapa masalah yang tidak ditemui oleh pusat perkhidmatan "Txxxxx" rasmi.

Damian Gerard StaMaria- 08:11 10/10/23
Sempat tukar set tayar pagi tadi kat kedai ni. Harga agak ditawarkan di shopee dengan pengimbangan dan penjajaran roda percuma dan tanpa tambahan! Tayar itu daripada stok 2023 (Michelin) walaupun berkempen besar pada tayar BF Goodrich. Masa menunggu untuk menukar semua tayar tidaklah lama juga. Mengambil masa kira-kira sejam setengah dan saya sempat bersarapan di Mall berhadapan dengan kedai ini.

A M- 08:18 08/08/23
Perkhidmatan yang hebat. Kakitangan yang mesra dan penuh perhatian. Beli 4 tayar di sini. Pengimbangan dan penjajaran dibaling percuma. Mereka memberi saya pilihan tayar, dan harga yang berpatutan.

Bobby- 11:20 08/01/23
Pergi ke sini untuk menukar tayar myvi saya kepada Michelin XM2+. Puas hati dengan produk dan servis. Terima kasih.

Jay- 00:12 05/23/23
Perkhidmatan yang baik. Tayar saya telah ditukar baru-baru ini pada harga yang lebih murah daripada yang lain.

SL P- 04:05 05/05/23
Pelanggan tak ramai, tukar 4 tayar agak laju seperti pekerja ramai. Harga berpatutan, servis ok. Di sebelah pusat beli-belah usj 19, anda boleh pergi ke sana dan berehat daripada duduk di dalam bengkel. Baru sahaja menerima promosi pulangan tunai raya saya dalam masa seminggu.

Adrian (SleeplessEyes)- 07:07 04/15/23
Pergi ke sana pada 12hb Apr untuk kebocoran udara kecil. Perkhidmatan yang baik, mesra dan harga reaaonable. 👍 Terima kasih

Proud “Malaysian”- 03:03 12/10/22
Tempat terbaik untuk membaiki kereta anda terutamanya tayar. Kenny mempunyai PR yang baik dan terangkan dengan baik tentang masalah kereta anda. Sangat berbaloi pergi ke tempat ini. Harga yang berpatutan.

Mivec Popo- 03:25 10/14/21
MURAH MURAH MURAHaxia 175 65 14 tayar rm160/pcs jenama bfgoodrich so 4 pcs perlu rm640 siap valve alignment & balancing ni MURAH SANGAT jom boss

Zyra Choi- 07:57 02/24/21
Puas hati dengan service yg diberikan oleh Kota Roda Tayar, pekerja sangat teliti.Harga berpatutan,ada tempat rehat disediakan untuk pelanggan,sangat selesa.Terbaik kota roda tayar.

Amran Rashid- 10:27 05/21/20
Nak cari tayar.. sini ada

Dhiaulddin Sabri- 09:00 12/06/19
Ikhlas dan sangat mahir. Kakitangan sangat sopan dan baik kepada pelanggan dan satu sama lain. Ada seorang Encik Kenny, dia membantu saya secara maksimum. Seorang kejujuran pun boleh lihat dengan tindakannya membaiki kereta anda.Alhamdulillah semua penerangan jelas dan barang atau sparepart yang mereka cadangkan juga sesuai dengan masalah yang saya hadapi.Sebagai seorang OKU, saya sangat mengesyorkan anda semua untuk servis kereta anda di sini. Mereka akan membantu anda seperti sebuah keluarga.Terima kasih banyak Encik Kenny dan semua. 😊
js_loader
Alamat12, Jalan SS 14/2, Ss 14, 47500 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 12-783 3199
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 7:00 PTG, Selasa: 9:00 PG – 7:00 PTG, Rabu: 9:00 PG – 7:00 PTG, Khamis: 9:00 PG – 7:00 PTG, Jumaat: 9:00 PG – 7:00 PTG, Sabtu: 9:00 PG – 7:00 PTG, Ahad: Tutup
Google MapsBuka di Google Maps
4.4
Based on 59 reviews

Real Customer Reviews at Weng Tat Tyre Service:


Xu kun Chua- 16:05 12/02/23
Harga berpatutan, recommend untuk repair kereta.👍🏻

Kuo SzHsin- 06:15 11/30/23
kereta saya rosak di beberapa kawasan usj.. saya panggil mereka bantu saya … mereka datang dalam masa 30 minit.. harga sangat berpatutan

Farhana Hamzah- 11:13 11/29/23
Saya secara rawak datang ke sini untuk memutar, menyelaraskan dan mengimbangi tayar saya. Ada seorang pakcik yang begitu baik dan jujur ​​terhadap pelanggannya. Dia tidak terlalu menuduh saya walaupun saya seorang perempuan. Dia juga menjelaskan secara terperinci caj yang dikenakan dan meminta saya dua kali ganda menyemak mesin pembayaran sebelum mengetik kad saya. Untuk kanak-kanak perempuan, kedai ini sangat disyorkan.Satu lagi nilai tambah, dia mengenakan saya lebih murah daripada kedai yang saya pergi di N9 setahun yang lalu.

Jack Lim7763- 05:34 11/24/23
Servis bagus untuk minyak engune & tukar tayar banyak pilihan di sana

Ng Yi Win- 07:14 11/16/23
saya hantar kereta saya untuk servis aircond.. pekerja yang sangat berpengalaman...

S. M. Chew- 08:32 10/01/23
Kedai tayar biasa kemudian saya pergi untuk tayar, pengimbangan, dan penjajaran. Kedai menjual bateri dan mereka melakukan dari perkhidmatan biasa kepada pembaikan kereta juga

Shengxuan Low- 04:38 06/26/23
Segala-galanya rosak sejak ia diperbaiki dan rasanya seperti kakitangan anda telah melanggarnya

Evy Yap- 13:16 06/25/23
Saya mengalami tayar pancit jadi saya memutuskan untuk singgah di sini. Ada seorang lelaki tua dan pekerjanya. Lelaki itu telah meminta pekerjanya untuk mengeluarkan tayar saya dan memeriksa yang dia lakukan tetapi tidak menemui sebarang kebocoran di sekeliling tayar. Kemudian lelaki itu datang dan melihat, dia meletakkan air buih di sekeliling rim saya dan terus mengenal pasti kebocoran adalah disebabkan oleh sebahagian daripada cat di dalam rim saya tertanggal menyebabkan permukaan berbumper dan tayar tidak ditutup dengan baik.Dia menerangkan dengan sangat terperinci kepada saya dan membetulkannya dengan segera. Saya kagum dengan ilmu dan pengalaman beliau. Lelaki ini benar-benar jujur. Maksud saya, dia boleh mengenakan saya bom dan memberitahu saya saya perlu membaiki rim saya yang telah diberitahu oleh kedai tayar lain. Alhamdulillah saya datang ke sini.Dan dalam masa kurang sebulan saya mengalami satu lagi tayar pancit. Saya tinggal di kota kemuning tetapi masih membuat keputusan untuk mengisi udara berhampiran dan pergi kepadanya untuk membaikinya. Suka sangat dengan kejujuran dan layanan beliau!!! Amat disyorkan!

Corrina Cheah- 03:44 01/19/23
Pemilik bengkel adalah juruteknik yang berpengalaman dan mahir. Tulen dan murah hati, sebarang perkhidmatan utama akan sentiasa diberikan kepada mereka.

Noor Shilawati Abdul Khahar- 04:33 12/30/22
Suami saya pergi servis kereta dan aircond. Seorang lelaki besar memakai kaca dia melakukan servis kereta dan servis aircond dan suami saya meninggalkan kereta itu kepada mereka beberapa jam untuk melakukan servis. But when he get back the car and drive back the aircond nothing change still tak sejuk n entah dia servis atau tak tapi mereka charge 700+ untuk tukar minyak enjin n servis aircond. Kami rasa tertipu dengan caj tetapi aircond masih sama cuma ada udara n tidak sejuk. Perkhidmatan yang sangat teruk n menipu orang dengan harga yang mereka kenakan. Bukan nasihat orang untuk buat kereta mereka di sini.

choy chun ngok- 09:30 09/23/22
Saya mengalami perasaan pemanduan yang pelik selepas saya menukar tayar hadapan di kedai lain. Teragak-agak untuk kembali ke sana kerana perkhidmatan selepas jualan yang lemah. Sebaliknya datang ke kedai ini. Met his som saya rasa. Dia membawa kereta saya berputar, turun dan melaraskan semula tekanan udara. Yakinkan saya semuanya akan baik-baik saja. Saya ragu-ragu pada mulanya tetapi saya harus mengatakan bahawa saya benar-benar kagum kerana sensasi aneh itu tidak lagi ada. Bukan sahaja dia tidak meminta bateri ujian, dia juga tidak menukar mana-mana bahagian pada permulaannya. Peramah dan berkeyakinan. Semoga ulasan ini memberi manfaat kepada mereka yang naif tayar seperti saya di luar sana. Berbaloi untuk dilawati dan perundingan yang sangat jujur. 👍🏻

Yohannes Bong- 04:07 09/17/22
Kedai tayar jujur. Pekerja memberitahu saya tentang penapis minyak bocor yang saya tidak akan perasan. Perkhidmatan yang sangat baik. Akan kembali lagi 👍

C.Y Wong- 16:06 04/16/22
Dari zaman saya di USJ sehinggalah saya berpindah ke Bandar Rimbayu, saya masih kerap ke bengkel ini. Mula-mula diperkenalkan oleh tunang saya, Uncle Weng dan anak lelakinya, Hong Wai sangat cemerlang dalam perkhidmatan mereka setiap kali saya menghantar kereta saya untuk diperiksa. Mendapatkan slot adalah satu kemestian jadi datang awal. Walaupun mengambil masa sepanjang hari untuk mereka menyelesaikan perkara, semuanya berbaloi. Harga mereka dianggap sebagai salah satu yang paling berpatutan di kawasan itu dan selalunya mereka akan melakukan perkara tambahan atas kebaikan mereka apabila anda paling tidak dijangka. Secara keseluruhannya, dari banyak perjalanan yang saya kunjungi mereka, saya berpuas hati dengan caj, profesionalisme, kejujuran, kemampuan dan kebaikan mereka. Teruskan kerja yang bagus!
js_loader
AlamatUEP Subang Jaya, 25, Jalan USJ 19/4a, Usj 19, 47620 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 12-203 0098
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 6:30 PTG, Selasa: 9:00 PG – 6:30 PTG, Rabu: 9:00 PG – 6:30 PTG, Khamis: 9:00 PG – 6:30 PTG, Jumaat: 9:00 PG – 6:30 PTG, Sabtu: 9:00 PG – 6:30 PTG, Ahad: 9:00 PG – 2:00 PTG
Google MapsBuka di Google Maps
4.7
Based on 37 reviews

Real Customer Reviews at Silver Dove Tyre & Service Centre:


Modemi Studio- 10:56 11/19/23
Perkhidmatan yang sangat baik yang saya alami di sini.

Jamaludin Mohd Rafaii- 22:41 04/25/23
Adakah tayar bertukar di sini. Bos ramah. Servis bagus. Harga perlu membuat tawaran kaunter yang bagus sebelum membeli

Modemi Studio- 10:03 02/13/23
Pengalaman perkhidmatan yang sangat baik di sini.

Silvester Gunapalan- 06:39 12/26/22
Perniagaan ini dikendalikan oleh pemilik yang jujur, ikhlas dan berpengetahuan. Telah pergi kepada mereka selama kira-kira 10 tahun.

Nik Norhazwani- 10:05 12/17/22
Servis cepat. Kakitangan yang sangat membantu dan baik hati!!

Easter Warrior- 05:28 12/05/21
Paling penting untuk bengkel kereta adalah perkhidmatan yang jujur. Baiki apabila diperlukan dengan alat ganti harga yang berpatutan. Dikendalikan oleh bos yang jujur ​​dengan perkhidmatan yang baik.

Wee Hoo- 03:30 01/16/20
Hasil kerja Penjajaran terbaik di USJ 19 dengan ujian berdekad-dekad. Cuba hargai mutu kerja serta harga yang berpatutan tanpa kos tersembunyi dengan kejujuran.

Nasri Zemi- 06:45 05/09/19
Perkhidmatan tayar terbaik dan murah setakat ni
js_loader
Alamat29, Jalan USJ 1/6b, Taman Subang Mewah, 47620 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 12-602 5195
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 6:30 PTG, Selasa: 9:00 PG – 6:30 PTG, Rabu: 9:00 PG – 6:30 PTG, Khamis: 9:00 PG – 6:30 PTG, Jumaat: 9:00 PG – 6:30 PTG, Sabtu: 9:00 PG – 6:30 PTG, Ahad: 10:00 PG – 3:00 PTG
Google MapsBuka di Google Maps
4.8
Based on 56 reviews

Real Customer Reviews at Zalaz Motors:


Mohamad Faisal Jamaludin- 09:07 05/03/23
Pakai selagi tak nampak dawai tyre baru tukar 🤣. Nasib ada kedai nie harga Rahmah.

Atiq Nasir- 06:24 07/23/22
Saya telah menjadi pengguna kereta selama hampir 15 tahun. Kali pertama dalam hidup saya, saya pergi ke bengkel tayar, mereka memeriksa tayar saya, memeriksa segala-galanya sebelum melakukan penjajaran. Pemilik (En Azman) sendiri memeriksa keadaan tayar, dan menjelaskan mengapa perlu menukar dan berputar. Dia juga menjelaskan bahawa tayar masih ok tetapi perlu ditukar pada akhir tahun (bukan kedai tayar biasa yang mereka akan terus berkata "bos,tayar semua sudah botak,mesti tukar semua ini"). Dia kemudian menerangkan salah satu sebab yang paling biasa untuk kehilangan penjajaran ialah semak rak stereng, jenis bahan yang berbeza dan lain-lain. Dan memeriksa saya dan berkata ia masih ok dan tidak perlu ditukar buat masa ini.Pemiliknya sangat prihatin, mesra dan berpengetahuan. Memang pakar dalam bidang tayar. Proses telah dilakukan dengan lancar dan cekap, tanpa sapu tangan, tiada caj tersembunyi, terus ke inti dan sangat berbaloi dengan masa dan wang. Plus point dia seorang muslim😁

Shahzainol Azim Mohamed Mukari- 10:41 04/15/22
Layanan yang mesra. Servis yang baik. Pilihan tayar yang baik.

Dhiaulddin Sabri- 15:37 03/21/22
Salah satu tempat terbaik untuk membaiki kereta anda. Profesionalisme yang terbaik.Abang Man ( bos ) akan selesaikan masalah kereta anda dan beri nasihat jika perlu dibaiki atau tidakSangat jujur ​​dan mahir.Alhamdulillah

Aidil Md Nor- 01:14 12/26/21
Harga berpatutan. Servis pantas.
js_loader
Alamat67, Jalan Nilam 1/2, Subang Hi-tech Industrial Park, 47500 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 16-294 3515
Waktu OperasiIsnin: 8:30 PG – 6:00 PTG, Selasa: 8:30 PG – 6:00 PTG, Rabu: 8:30 PG – 6:00 PTG, Khamis: 8:30 PG – 6:00 PTG, Jumaat: 8:30 PG – 6:00 PTG, Sabtu: 8:30 PG – 6:00 PTG, Ahad: Tutup
Google MapsBuka di Google Maps
4.8
Based on 40 reviews

Real Customer Reviews at CNN Tyre & Services Sdn Bhd:


Aris Ikhwan Rameli- 07:10 10/04/23
Servis terbaik 👍🏼Cacing tayar sebab kena skru, 5minit settle!

Danial Muzouffar- 00:39 02/25/23
Sentiasa tempat kegemaran untuk penjajaran. Dia tahu apa yang dia buat. Foreman yang jujur, terbaharu menggunakan w203 benz saya, dia membantu saya untuk mengetatkan semula but stereng, membantu mengetatkan skru lain yang hilang pada penutup bawah enjin. Dan sudah tentu, penjajarannya sentiasa tepat. Namun dibuka awal berbanding bengkel lain

NORHAYATI YAAKUB- 07:19 01/06/23
Kakitangan yang peramah, sangat baik walaupun membenarkan kami menggunakan kereta mereka untuk makan tengah hari sementara menunggu kereta kami. Dapat penapis air & ruang menunggu

Prashanth Kamalanathan- 04:36 04/02/22
Ini pasti bengkel saya yang akan pergi mulai sekarang. Pemiliknya peramah dan tidak laku keras produk yang tidak perlu (tidak seperti Lim Tayar). Harga juga berpatutan.Kepada mereka yang menukar tayar di sini, pemilik tidak percaya untuk meminta anda memasang bolt camber kerana merasakan ia tidak memberi banyak faedah. Benar-benar sangat menyegarkan untuk melihat ini kerana kebanyakan kedai tayar benar-benar mendesak ini untuk dipasang.

Syairah Alwi- 12:50 02/01/22
The best! Very fast and helpful. Pasang cacing 2 tayar baru RM10.

NasT Nasir- 09:54 09/18/21
My fav workshop! Affordable price and tak tipu markup punya. Trusted workshop. If tak perlu tukar apa2 dia akan jujur cakap tak perlu.

Firdaus Aziz- 04:28 09/03/20
Service baik, harga berpatutan.
js_loader
Alamat1, Jalan USJ 7/3b, Usj 7, 47610 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 3-5632 3040
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 6:30 PTG, Selasa: 9:00 PG – 6:30 PTG, Rabu: 9:00 PG – 6:30 PTG, Khamis: 9:00 PG – 6:30 PTG, Jumaat: 9:00 PG – 6:30 PTG, Sabtu: 9:00 PG – 6:30 PTG, Ahad: Tutup
Google MapsBuka di Google Maps
4.3
Based on 32 reviews

Real Customer Reviews at Ban Loong Tyre & Auto Service Sdn Bhd:


amir ridhwan (Amir Ridhwan Motovlog)- 12:33 03/19/24
Tempat lain alignment dapat rm20, dekat sini kena rm49 sekali tax. Last la walaupun dekat

Aune Soe- 14:19 12/01/23
saya nak bekerja Saya cenderung melakukan semua pembaikan tayar Bo's

Steven Goh- 04:54 09/21/23
Untuk menampal lubang pada tayar, kos RM 10. Setakat ini adalah yang paling mahal pernah saya jumpa. Ia akan menjadi naungan pertama dan terakhir saya.

Michelle Hoo- 09:28 09/18/23
Perkhidmatan yang cepat dan baik

Lucy teh- 20:53 05/22/23
Berhati-hati dengan penipu, mengusik bahagian pada kereta dan kemudian memberitahu anda ia rosak dan perlu diganti!

Ramesh S- 05:58 08/13/22
Jujur dan profesional. Paling penting, tiada BS laku keras seperti camber/caster adjustment mengarut.

Mohd firdaus Basrah- 10:09 11/22/21
Mahal la harga tayar.. Nearby kedai ade dua plan ready mix Concrete... Bgi la harga nego skit...

king malique- 02:55 07/28/21
Tempat yang menarik, harga berpatutan dan kualiti perkhidmatan yang baik.

Fan MAC CHEM- 05:44 05/17/21
Kakitangan sopan, perkhidmatan bagus n harga berpatutan

Vincent Lim- 10:38 09/23/20
Perkhidmatan yang bagus jika kereta anda bermasalah, cari mereka
js_loader
AlamatLOT 552, S, LOT 4, Jalan Subang 2, KAWASAN PERUSAHAAN SG PENAGA, 47500 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 12-987 2070
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 7:00 PTG, Selasa: 9:00 PG – 7:00 PTG, Rabu: 9:00 PG – 7:00 PTG, Khamis: 9:00 PG – 7:00 PTG, Jumaat: 9:00 PG – 7:00 PTG, Sabtu: 9:00 PG – 7:00 PTG, Ahad: Tutup
Google MapsBuka di Google Maps
4.1
Based on 24 reviews

Real Customer Reviews at TOYO AUTO CENTRE UHP TYRES SDN BHD:


Toyo 6518- 04:25 11/01/23
Orang yang mesra memenuhi semua perkhidmatan automotif dengan semua segmen *_TAYAR TOYO_*

Tan Kian Aun- 17:02 05/23/23
Perkhidmatan yang hebat

Ureee Rajandran- 05:23 12/02/22
Perkhidmatan yang baik!

Ahmad Mustafah Madda- 03:18 08/14/19
Ok,bagus Dan bersih..

Kavitha Jeyanthan- 16:32 04/15/19
Tayar pancit saya telah diservis. Perkhidmatan yang baik

Dennis Teoh- 08:48 03/23/19
Alat ganti agak mahal. Bawa sendiri dan minta bantuan mereka untuk memasang lebih ekonomi.

Johnwee L- 16:40 08/10/18
Servis hebat dan harga berpatutan sentiasa... cari En Ho Kim Fatt (Penyelia Kedai) untuk semua tayar dan keperluan pembaikan kereta anda.
js_loader
AlamatNO 28, Jalan USJ 19/4a, Usj 19, 47620 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 3-8024 1235
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 7:00 PTG, Selasa: 9:00 PG – 7:00 PTG, Rabu: Tutup, Khamis: 9:00 PG – 7:00 PTG, Jumaat: 9:00 PG – 7:00 PTG, Sabtu: 9:00 PG – 7:00 PTG, Ahad: 9:00 PG – 7:00 PTG
Google MapsBuka di Google Maps
4.2
Based on 63 reviews

Real Customer Reviews at K & F Auto Car Care Services Sdn Bhd:


SYED ALIF IQMAL SYED AZAHARI -- 10:18 02/04/24
Tukar tayar baru. Baik dan sangat terperinci

I H3- 03:03 01/29/24
Kejujuran, kecekapan & kebolehpercayaan: Saya datang dengan tayar pancit. Saya fikir saya perlu menukar tayar saya. Sebaliknya mekanik memeriksa semua kemungkinan terlebih dahulu - memberitahu saya tayar itu baik tetapi perlu menukar injap.. saya menjangkakan beberapa ratus RM untuk menggantikan tayar tetapi akhirnya membayar hanya rm40 secara keseluruhan. Termasuk penjajaran semula tayar. Mereka mendapat kepercayaan saya. Ini akan menjadi mekanik saya di subang jaya.

Vaitheeshwaran Shanmuganathan- 09:12 01/09/24
Penukaran tayar pantas pada harga berpatutan untuk Continental CC7 (175/65/R14-82H) - RM190

Benjamin Emir- 10:14 10/31/23
Bagi mereka yang telah mengecat rim sila elakkan kedai ini melainkan anda mahu serpihan cat ditanggalkan dari rim kerana tiada peralatan yang sesuai untuk mengendalikan rim yang dicat.

Chester Chai- 04:04 06/12/23
Rm10 untuk membaiki tayar (menanggalkan kuku dan menutup kebocoran), terasa agak mahal kerana pengalaman biasa saya ialah RM5 di kedai lain

Amira Slayman- 03:35 03/05/22
Bukan pilihan termurah di luar sana tetapi salah satu yang terbaik untuk saya. Perkhidmatan yang cepat dan baik secara keseluruhan.

Aizat- 03:19 12/12/21
Telah pergi ke sini selama beberapa tahun dan setakat ini pengalaman saya hebat.Nampaknya benar-benar menasihati dan apa yang perlu atau tidak perlu diubah/dibaiki, bukan memaksa.Malah pernah sekali saya kekurangan wang tunai untuk bulan itu jadi pengurus menasihati yang mana satu yang harus saya utamakan untuk diperbaiki dan yang boleh saya lakukan kemudian (dan dinyatakan apabila, yang terkini) apabila saya mempunyai wang.Lokasi juga tidak terlalu sibuk, tempat menunggu yang selesa. Boleh pergi jajan di mamak berdekatan di mall sebelah sambil menunggu.

Lionel Lee- 11:33 09/13/21
Untuk perkhidmatan asas dan perubahan bahagian am, semuanya baik-baik saja. Untuk diagnosis elektrik dan sistem, kemahiran kurang. Mereka mengesyorkan untuk menukar begitu banyak bahagian tetapi isu tidak diselesaikan (membazirkan wang saya). Di samping itu, mencipta masalah tambahan. Saya kemudiannya berjaya menyelesaikan sendiri masalah awal - hanya menggilap sedikit karat pada sentuhan elektrik. Tetapi masih perlu membelanjakan lebih banyak wang untuk menyelesaikan masalah yang mereka buat - penukaran ECU yang tidak perlu dan kini mereka tidak dapat mendaftarkan kunci ganti saya ke dalam sistem immobilizer.

Steve Siva- 13:18 04/25/21
Perkhidmatan yang pantas dan cekap. Free alignment n balancing jika beli 4 tayar baru. Juga hadiah percuma lain dari syarikat tayar Continental.

Dhiaulddin Sabri- 08:01 02/10/19
Sungguh terkejut dengan betapa mesranya kakitangan bangladeshi melayan saya. Mereka juga mengambil berat tentang saya kerana hujan. Perkhidmatan adalah tip top. Dan jujur ​​juga. Apabila saya bertanya kepada salah seorang kakitangan bagaimana keadaan tayar saya, mereka menjawab dengan jujur. Wow fyi, saya seorang yang cacat dan saya menggunakan kereta saya setiap hari untuk bekerja. 😘
js_loader
Alamat10, Jalan TP 7/1, Taman Perindustrian Uep, 47620 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 10-303 6917
Waktu OperasiIsnin: Buka 24 jam, Selasa: Buka 24 jam, Rabu: Buka 24 jam, Khamis: Buka 24 jam, Jumaat: Buka 24 jam, Sabtu: Buka 24 jam, Ahad: Buka 24 jam
Google MapsBuka di Google Maps
4.3
Based on 8 reviews

Real Customer Reviews at RR TYRE STORE:


yeong shan toh- 07:41 03/05/24
Saya menelefon untuk bertanya tentang tayar TOYO, tetapi wakil tidak dapat memberikan maklumat stok dengan segera. Mereka memberi jaminan kepada saya panggilan balik dalam masa 5 minit, tetapi malangnya, tiada panggilan balas diterima. Apabila menghubungi mereka semula, saya masih ditahan tanpa menerima maklumat yang diperlukan. Pengalaman ini menggambarkan perkhidmatan yang lemah.

Misz Bunga- 01:13 08/15/23
Bagus service kedai ni . Staff friendly + harga pun tak mahal sangat 👍🏻👍🏻

Muhaimin Abdul- 15:21 05/24/23
Sangat bagus
js_loader
Alamat16-G, Jalan Putra Mahkota 7/5A, Seksyen 7 Putra Heights, 47650 Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Nombor Telefon+60 3-5191 1628
Waktu OperasiIsnin: 8:30 PG – 6:30 PTG, Selasa: 8:30 PG – 6:30 PTG, Rabu: 8:30 PG – 6:30 PTG, Khamis: 8:30 PG – 6:30 PTG, Jumaat: 8:30 PG – 6:30 PTG, Sabtu: 8:30 PG – 5:00 PTG, Ahad: Tutup
Google MapsBuka di Google Maps
4.2
Based on 274 reviews

Real Customer Reviews at YL Auto Services:


shahrul syafiq- 08:34 03/25/23
Service laju dan cekap xpayah ckp banyak dorang da tau buat keje dorang. Mintak buat tyre rotation kena cas rm16 utk balancing dan rm25 utk alignment.

Arinnff Ariel- 01:53 09/20/22
Trusted seller dan murah gila beli tayar kat sini dari lazada. Harga termasuk installation dan balancing. Alignment murah je untuk kereta sedan rm25 sahaja (mungkin berubah ikut kereta).

Anas Rullah- 16:06 11/15/21
Bole laa tukar tayar tp muka tukang tukar tayar ketat sgt mcm nk minta penendang.

Mohd Muharram Abdul Manaf (Doc Am Garage)- 03:02 06/10/21
harga agak murah even beli kat kedai.beli shopee lagi murah.servis baik.

Mohd Fauzi Mohd Hashim- 02:39 04/22/18
Staf mesra. Cekap dan sedia membantu. Servis cepat. Harga murah. Mudah berurusniaga
js_loader

Bagikan:

Ads - After Post Image

Leave a Comment