2 kedai bunga Tapah Terbaik

Editorial Team

Kedai bunga Tapah – Terletak di kawasan Tapah yang mempunyai pemandangan alam semulajadi yang menakjubkan, pasar bunga di sini menghasilkan banyak jenis dan corak bunga.

Bagi mereka yang menggemari bunga dan ingin membelinya, Tapah menawarkan pilihan kedai bunga terbaik yang mesti anda lawati.

Dalam artikel ini, saya telah mengumpulkan senarai 2 kedai bunga terbaik di Tapah untuk membantu anda membuat pilihan.

Bagi anda yang mencari kedai bunga terbaik, terdapat beberapa kriteria yang perlu dipertimbangkan. Antaranya adalah:

1. Khasiat dan kebaikan – Pulihkan diri anda dengan membeli bunga yang sihat dan segar. Bunga yang dipilih haruslah diketahui khasiatnya bagi tubuh dan kesihatan.

2. Kualiti bunga – Pastikan anda mendapatkan bunga yang berkualiti tinggi dan sihat. Bunga yang berkualiti tinggi akan lebih tahan lama dan cantik.

3. Harga – Harga yang berpatutan akan membantu anda untuk berbelanja dengan bijak. Memilih kedai yang menawarkan harga yang wajar dan sesuai dengan kualiti bunga yang diberikan dapat membantu anda menjimatkan kos dan mengelakkan penipuan.

4. Lokasi – Kedai bunga yang berada di lokasi yang strategik dan mudah diakses dapat mengurangkan tekanan masa dan kos perjalanan.

5. Kualiti perkhidmatan – Maklumat dan penerangan tentang bunga yang dipilih akan memberi kepuasan tambahan kepada pelanggan. Kedai yang menyediakan khidmat pelanggan yang professional dan mesra adalah pilihan yang baik.

Jadi, jangan lepaskan peluang anda untuk melawat kedai-kedai bunga ini dan nikmati pengalaman memilih bunga yang indah dan sihat untuk keluarga dan sahabat-sahabat anda.

Tapah florist & gifts _ilaspearl

AlamatJalan 14, Taman bunga raya, 35000 Tapah, Perak, Malaysia
Nombor Telefon+60 16-309 6223
Waktu OperasiIsnin: Buka 24 jam, Selasa: Buka 24 jam, Rabu: Buka 24 jam, Khamis: Buka 24 jam, Jumaat: Buka 24 jam, Sabtu: Buka 24 jam, Ahad: 7:00 PG – 12:00 PG
Google MapsBuka di Google Maps
4.9
Based on 5 reviews

Real Customer Reviews at Tapah florist & gifts _ilaspearl:


Najah Md Abas- 01:48 01/02/22
Thank you for your superbly fast service & very beautiful bouquet. Florist sangat cepat respond. Order malam, esok pkl9 dah delivery. Pricing affordable juga la. Xdpt nk order fresh flower or soap flower because last minute order. Memang puas hati sgt dengan service. Hantar sampai depan pintu rumah kampung yang just share location je. Thank you soo much because made it to surprise my mom today.

Iyon Chan- 05:27 12/25/21
Xle nk cakap ape2 dah memang servis terbaeeeek...👍👍👍👍👍👍👍👍⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐MANTUL BOSSQUE👍👍👍👍

nurul syuhada- 13:51 10/24/21
First time try, a day before I order and nasib baik florist terima. What can i say service florist ni:✅ Ramah dan penyabar layan I✅ Boleh bawa bincang✅ Baik hati bagi i free cod and beberapa kuntum bunga selit di bouquet✅ Kek dia ambil dari Kek Manis, Tapah✅ Yang terima happy, i pun tumpang happy✅ Tak sangka ada fresh flower, tapi i tak berkesempatan untuk mencuba. Maybe, next time☺...Lastly, need to remind supaya you all terang betul-betul apa yang you all nak sebab catalog whatsapp seperti ada kekeliruan tentang harga and how bouquet yang you nak. Florist boleh negotitate 😉

Che Nurul Amira- 11:59 05/12/21
sangat sangat menepati masa. sangat friendly . o suka sangat service nyaa 😍😍

Mas Suhaila- 02:56 03/25/21
Mmg best Sgt... Senang berurusan.. Tq ya... Walaupun last minit..
js_loader

Tapah Surprise Delivery

AlamatKampung Lubok Katak, 35000 Tapah, Perak, Malaysia
Nombor Telefon+60 17-458 4597
Waktu OperasiIsnin: Buka 24 jam, Selasa: Buka 24 jam, Rabu: Buka 24 jam, Khamis: Buka 24 jam, Jumaat: Buka 24 jam, Sabtu: Buka 24 jam, Ahad: Buka 24 jam
Google MapsBuka di Google Maps
2.3
Based on 4 reviews

Real Customer Reviews at Tapah Surprise Delivery:


Erlyin Dayana- 08:36 07/23/17
Nak try

Suwai Kok- 14:21 09/21/16
Tempat yang bagus dan damai.
js_loader

Bagikan:

Ads - After Post Image

Leave a Comment