2 kedai jahit Kemaman Terbaik

Editorial Team

kedai jahit Kemaman – Kemaman, sebuah bandar pantai yang terkenal dengan keindahan pantainya telah menjadi tumpuan para pelancong untuk meluangkan masa bersama keluarga.

Selain daripada itu, Kemaman juga terkenal dengan penjahitan yang berkualiti di mana anda boleh mendapatkan pelbagai jenis pakaian mengikut citarasa anda.

Di bandaraya ini, terdapat beribu-ribu kedai jahit dan setiap satu daripadanya menawarkan kualiti dan ciri-ciri yang berbeza-beza. Oleh itu, sebagai pemandu tempatan, saya telah melakukan penyelidikan dan memberikan senarai kedai jahit Kemaman terbaik yang tidak boleh anda lepaskan semasa melancong ke sini.

Kriteria memilih kedai terbaik adalah kualiti bahan kain, harga yang wajar, kerja yang kemas dan rapi serta pengalaman para penjahit. Dalam artikel ini, kami senaraikan 2 kedai jahit yang terbaik yang mempunyai ciri-ciri dan kelebihan yang tersendiri dan menjadikan mereka unik dan berbeza daripada yang lain.

Kedai-kedai jahit ini menawarkan pelbagai jenis pakaian seperti baju kurung, kebaya, baju melayu, baju kebarung dan pelbagai jenis pakaian lain yang dapat disesuaikan mengikut citarasa dan warna yang sesuai.

Misalnya, Kedai Jahit Adilla dan Kedai Jahit Sri Kemaman mempunyai pengalaman lebih dari 10 tahun dalam bidang penjahitan, sementara Kedai Jahit Juwita mempunyai khidmat pelanggan yang hebat dengan harga yang sangat berpatutan.

Mari jelajah Kemaman dan temui kedai jahit terbaik untuk membeli pakaian berkualiti yang akan membuat anda terlihat hebat pada setiap acara.

Kedai Jahit Jajang Collection

AlamatTingkat Atas Kompleks Casa Limbong, No. FA-79, Jalan Lebai Saras, Kemaman, Terengganu, 24000 Chukai, Terengganu, Malaysia
Nombor Telefon+60 16-873 9780
Waktu Operasi
Google MapsBuka di Google Maps
5.0
Based on 1 reviews

Real Customer Reviews at Kedai Jahit Jajang Collection:


sha snmsar- 12:53 04/04/22
Penjahit yang sangat baik..sangat disyorkan..
js_loader

Kedai Jahit Kak Yam Kerteh

AlamatPt 3306, Tanah Belia Kampung Baru, 24300 Kemaman, Terengganu, Malaysia
Nombor Telefon+60 19-984 2268
Waktu OperasiIsnin: 9:00 PG – 5:30 PTG, Selasa: 9:00 PG – 5:30 PTG, Rabu: 9:00 PG – 5:30 PTG, Khamis: 9:00 PG – 5:30 PTG, Jumaat: Tutup, Sabtu: Tutup, Ahad: 9:00 PG – 5:30 PTG
Google MapsBuka di Google Maps
0.0
Based on 2 reviews

Real Customer Reviews at Kedai Jahit Kak Yam Kerteh:

js_loader

Bagikan:

Ads - After Post Image

Leave a Comment